آموزشی

مطالبی برای بورسیه تحصیلی

# 1 یافتن بورسیه

هنگامی که شروع به جستجوی بورسیه می کنید، ممکن است به زودی غرق شوید و صفحات مختلف دانشگاه مانند صفحات پذیرش، صفحات دپارتمان و غیره را مرور کنید.

اگر بدانید کدام دانشگاه این بورسیه را اعطا می کند، زندگی شما بسیار آسان تر می شود. بسته به نوع بورسیه، دفاتر مختلفی که در زیر ذکر شده است، بورسیه تحصیلی اعطا می کنند:

  • دفتر کمک های مالی: معمولاً بورسیه های تحصیلی توسط دفتر کمک های مالی در اکثر مدارس ارائه می شود. شما باید یا “Office of Financial Aid” را در گوگل جستجو کنید یا به دنبال برگه یا پیوند “کمک مالی” در وب سایت دانشگاه بگردید. گاهی اوقات دفتر کمک های مالی در بخش دانشجویان فعلی یا در بخش دانشجویان ذکر می شود. همچنین، هنگامی که به وب سایت دفتر کمک های مالی یا بورس تحصیلی رسیدید، باید به دنبال بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی باشید. هر بورسیه تحصیلی متفاوت است و شما باید یک به یک نگاه کنید یا فقط به بخش دانشجویان بین المللی نگاه کنید. هیچ قانونی وجود ندارد که آنها به طور خاص همه چیز را برای شما فهرست کنند. شما باید به دنبال بورسیه تحصیلی مناسب باشید و درخواست دهید.
  • دپارتمان‌های دانشگاهی: مکان دیگری برای جستجوی بورسیه‌ها یا کمک هزینه‌های تحصیلی این است که به بخش‌های دانشگاهی یا مدارس مربوطه مراجعه کنید. به طور کلی، یا فلوشیپ های مرتبط با تحقیق یا هر گونه موقوفه ای وجود دارد که برای فردی متخصص در رشته مربوطه مرتبط با آن مدرسه ایجاد شده است. شما باید از وب سایت دپارتمان یا مدرسه مربوطه دیدن کنید و به دنبال هر گونه بورسیه یا کمک هزینه تحصیلی باشید. در حالی که برخی از مدارس ممکن است این موارد را در بخش‌های مختلف فهرست نکنند، اطلاعات بیشتر باید در برگه کمک‌های مالی یافت شوند. اگر نمی توانید به راحتی به اطلاعات بورسیه دسترسی پیدا کنید، باید از لینک نقشه سایت استفاده کنید یا از گزینه جستجو استفاده کنید.

2# در مورد بورسیه ها بپرسید

همیشه باید از دانشگاه مورد نظر خود در مورد در دسترس بودن بورسیه تحصیلی، واجد شرایط بودن، روند درخواست و مهلت درخواست بپرسید. حتی اگر اطلاعات را در وب سایت پیدا کردید، به احتمال زیاد با اطلاعات جامع تری مواجه خواهید شد.

شما باید دریابید که چه کسی می تواند اطلاعات مرتبط بیشتری در مورد بورسیه ها به شما ارائه دهد.

می‌توانید «هماهنگ‌کننده پذیرش فارغ‌التحصیلان» یا «هماهنگ کننده کمک‌های مالی» را جستجو کنید و به آنها ایمیل بزنید و در مورد بورسیه‌ها بپرسید. عناوین ممکن است کمی متفاوت باشند، اما شما باید بتوانید فرد مربوطه را پیدا کنید.

اگر نمی توانید این شخص را پیدا کنید، فقط از دفتر پذیرش بپرسید. یک ایمیل ساده با موضوعی مانند «نیاز به کمک: اطلاعات بورسیه دانشجویان بین المللی آینده نگر» بنویسید و سؤالات خود را برای آنها ارسال کنید.

ساده نگه داشتن ایمیل شانس شما را برای دریافت اطلاعات مفید افزایش می دهد.

به طور کلی، بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در رشته ام اس در ایالات متحده بسیار مهم است. نکته کلیدی این است که منابع مناسب را پیدا کنید و به موقع اعمال کنید.

3# بورسیه تحصیلی برای دانشجویان هندی برای تحصیل در ایالات متحده

در اینجا برخی از بورسیه های ارائه شده برای دانشجویان هندی که مایل به تحصیل در ایالات متحده هستند وجود دارد:

  • مدرسه کسب و کار غرفه شیکاگو – کمک هزینه تحصیلی اعتماد هند و کمک هزینه تحصیلی Akhtarali H. Tobaccowala برای دانشجویان هندی که برای تحصیل MBA تمام وقت در مدرسه درخواست می کنند، در دسترس هستند.
  • کمک هزینه های تحقیقاتی فولبرایت-نهرو – ارائه بودجه به دانشجویان برجسته هندی که مایل به ادامه تحصیل در هر سطحی در یک موسسه معتبر ایالات متحده هستند. برای معیارهای خاص به بورسیه های تحصیلی فردی مراجعه کنید.
  • S.N. برنامه تبادل دانشجویی Bose Scholars برای دانشجویان هندی – فرصت هایی برای محققان هندی در سطح کارشناسی ارشد یا بالاتر برای مطالعه یک برنامه منتخب در زمینه علم و فناوری در دانشگاهی در ایالات متحده.
  • بورسیه تحصیلی استنفورد Reliance Dhirubhai برای دانشجویان هندی – بورسیه تحصیلی برای دانشجویان هندی برای تحصیل در دانشکده بازرگانی استنفورد در برنامه MBA. برای واجد شرایط بودن، دانشجویان باید ظرف دو سال پس از اتمام تحصیلات خود به هند بازگردند.

دلایل شرکت در نمایشگاه آموزش خارج از کشور

نمایشگاه آموزش در خارج از کشور به دانشجویان این فرصت را می دهد که با دانشگاه های سراسر جهان ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته باشند و سؤالات مربوط به دوره ها، معیارهای پذیرش، زندگی در دانشگاه، بورسیه تحصیلی، کار پس از تحصیل و دوره های کارآموزی را بپرسند. دانش‌آموزان می‌توانند برای آشنایی با دانشگاه‌های برتر بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا، آلمان، نیوزلند، ایرلند، سنگاپور و سایر مقاصد محبوب، در نمایشگاه آموزش خارج از کشور Azent به صورت آنلاین یا حضوری شرکت کنند.

  • معیارهای واجد شرایط بودن مانند تجربه کاری مرتبط، پیش نیازها و نمرات دوره لیسانس، الزامات GRE/GMAT و آزمون های زبان مانند آیلتس، تافل و PTE
  • چگونه شانس پذیرش در رشته مورد نظر خود را افزایش دهیم
  • فرصت های شبکه، خدمات قرار دادن، و کارآموزی در دسترس هستند
  • پردیس و زندگی دانشجویی، فعالیت های فوق برنامه، فرهنگ، و تنوع دانشجویی
  • خانه دانشجویی
  • واجد شرایط بودن بورسیه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا