آموزشی

نحوه دریافت بورسیه: 5 نکته برای موفقیت

دریافت بورسیه تحصیلی برای پرداخت هزینه مدرسه هدفی است که تقریباً هر فردی که آرزوی رفتن به دانشگاه را دارد مشترک است.

ژان چاتزکی، مدیر عامل هر پول و کالج Ave بلاگ، می گوید: بورسیه ها جام مقدس هستند پول رایگان برای کالج که مجبور نیستید آن را بازپرداخت کنید. با این حال، به دست آوردن آنها نیاز به یک برنامه بازی دارد. شما باید با تحقیق شروع کنید (ابزار تطبیق بورسیه کمک می کند)، مطمئن شوید که به صورت آنلاین شبیه یک جواهر هستید، برنامه های خود را از جمله وقت گذاشتن برای مقاله خود تنظیم کنید، و با درخواست تا حد امکان برای بسیاری از افراد، یک شبکه گسترده ایجاد کنید.

و این فقط به طور کلی است. همه اینها می تواند بسیار زیاد به نظر برسد، بنابراین این مقاله آن را به ده نکته ساده تقسیم می کند که به شما کمک می کند بورسیه هایی را پیدا کنید که می تواند هزینه های کالج شما را کاهش دهد.

1. زود شروع کنید (قبل از سال اول).

برای شروع درخواست برای بورسیه نیازی به صبر کردن تا سال اول نیست. شروع اولیه به شما زمان بیشتری می دهد تا تحقیق کنید که کدام بورسیه ها ارزش وقت و انرژی شما را دارند. هنگامی که بهترین گزینه ها را شناختید، فضای زیادی برای تکمیل برنامه هایی خواهید داشت که دانش آموزان دیگر ممکن است از آنها صرفنظر کرده باشند. برخی از بورسیه های تحصیلی برای دانش آموزان سال اول و دوم دبیرستان در دسترس است، بنابراین هر چه زودتر این برنامه ها را حذف کنید!

نکته: بسیاری از بورسیه ها دارای بودجه محدود هستند. این بدان معناست که هر چه زودتر درخواست دهید، احتمال اینکه قبل از تمام شدن بودجه به شما پاداش داده شود بیشتر است. این حتی بیشتر دلیلی برای ادامه حرکت است.

2. از ابزار تطبیق بورسیه استفاده کنید.

دوران درخواست های کاغذی در دفتر مشاور راهنما گذشته است. اکنون می توانید به سرعت در پایگاه داده های عظیم هزاران بورس تحصیلی موجود به صورت آنلاین جستجو کنید. از طریق فیلترها و کلمات کلیدی، می توانید کلماتی را بیابید که با شرایط، تجربیات، پیشینه یا علایق منحصر به فرد شما مطابقت دارند. بر روی بورسیه هایی تمرکز کنید که برای آنها مناسب هستید و بورسیه هایی را که همه شرایط را برآورده نمی کنید رد کنید. در همه گزینه ها غرق نشوید. فقط وقت خود را صرف محدود کردن بورسیه های منطقی کنید.

3. به مشاور خود تکیه کنید.

مشاور دبیرستان یا مشاور کالج شما یک تابلوی عالی برای یافتن بورسیه های تحصیلی مناسب است. در حالی که ممکن است در دفتر آنها درخواست نکنید، آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین بورسیه تحصیلی را انتخاب کنید. مشاوران اغلب برای بررسی مطالب ارسالی شما وقت می گذارند و به شما در بهبود مقاله ها و برنامه های کاربردی کمک می کنند. همچنین می توانید با بررسی برندگان بورسیه تحصیلی گذشته و نحوه برخورد آنها با ارسال خود، چیزهای زیادی بیاموزید.

از مشاور راهنمایی خود بپرسید که کدام بورسیه ها محبوب ترین هستند و کدامیک بیشتر متناسب با پیشینه شما هستند. همچنین می‌توانید برای یافتن بورسیه‌های تحصیلی خاص از مدارسی که می‌خواهید برای آنها درخواست بدهید، همکاری کنید. صحبت با یک متخصص به شما کمک می کند تا جستجوی خود را متمرکز کنید تا نیازهای شما را موثرتر برآورده کند.

4. به شبکه خود ضربه بزنید.

به کارفرما، مربیان، دوستان و اعضای جامعه خود بگویید که به دنبال بورسیه تحصیلی هستید. از والدین خود بخواهید با دوستان خود و بخش منابع انسانی در محل کار در مورد بورسیه تحصیلی برای اعضای خانواده چک کنند.

معمولاً بورسیه های زیادی به صورت محلی ارائه می شود که به خوبی تبلیغ نمی شوند. شما اغلب می توانید این موارد را از طریق مشاور دبیرستان خود، در روزنامه محلی یا در کتابخانه پیدا کنید. مستقیماً با بنیادهای محلی، سازمان های اجتماعی و مشاغل محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها نیز بورس تحصیلی ارائه می دهند یا خیر.

5. حضور آنلاین خود را صیقل دهید.

زمانی که برای بورسیه (یا شغل یا کالج) درخواست می دهید، شخصی که درخواست شما را بررسی می کند ممکن است شما را در گوگل جستجو کند. مطمئن شوید که آنها نوع مناسبی از نتایج را پیدا می کنند. اکثر دانشجویان ترجیح می‌دهند رسانه‌های اجتماعی خود را خصوصی کنند، اما باید بدانید که هنوز راه‌هایی وجود دارد که کالج‌ها بتوانند آنچه را که پست می‌کنید ببینند. ایده خوبی است که نمایه لینکدین، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت شخصی خود را به‌روزرسانی کنید تا بتوانید کنترل کنید که جستجوگران چه چیزی را پیدا کنند.

اگر وب‌سایت یا نمونه کار شخصی ندارید، اکنون زمان آن است که آن را بسازید. سایت‌هایی مانند Wix، Squarespace و Weebly سازنده‌های رایگان وب‌سایت با استفاده آسان را ارائه می‌دهند. برای سرمایه گذاری روی نام دامنه و وب سایتی که کنترل می کنید، هرگز زود نیست. معرفی نام خود و برجسته کردن نقاط قوت و علایق خود راهی عالی برای شناخته شدن و در دسترس بودن خود است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا