متفرقه

استراتژی هوشمند برای تسلط بر زبان خارجی آنلاین: 7 ابزار رایگان

یادگیری زبان دوم در خانه گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد زیرا کسی را ندارید که شما را راهنمایی کند. به همین دلیل است که ما استفاده از برنامه ها را به عنوان نکاتی برای یادگیری یک زبان جدید گنجانده ایم.برنامه های مختلفی برای یادگیری زبان های مختلف وجود دارد. انتخاب شما به زبان مقصد و سبک یادگیری شما بستگی دارد. اما هنوز هم ممکن است با گزینه های موجود غرق شوید.پس از بررسی بسیاری از برنامه‌های یادگیری زبان، به چند توصیه رسیده‌ایم که می‌توانید در نظر بگیرید. آنها شامل موارد زیر است:

Duolingo

همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می کند. همچنین برای استفاده از آن نیازی به حساب کاربری ندارید. این بدان معناست که شما می توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید.همچنین راه های زیادی برای یادگیری از طریق آن وجود دارد، و هزاران درس رایگان ارائه می دهد. با این حال، درک آنها ممکن است چالش برانگیز باشد. اما اگر از عهده این کار بر می آیید، نباید با Duolingo مشکلی پیدا کنید.می‌توانید با استفاده از رایانه شخصی، تلفن Android یا دستگاه‌های iOS به Duolingo دسترسی پیدا کنید. از بین زبان های مختلف پشتیبانی شده انتخاب کنید و بلافاصله درس های خود را شروع کنید.

مترجم گوگل Google Translate

ما قبلاً هنگام استفاده از فناوری در یادگیری یک زبان جدید به Google Translations اشاره کردیم. این بهترین ابزار رایگان برای ترجمه سریع است و با چندین زبان کار می کند.بر خلاف سایر برنامه‌های آموزش زبان، Google Translate خود را بیشتر به‌روزرسانی می‌کند. چیزی که از آن کوتاه می آید، نبود درس های گام به گام است. اگر تمرینات ترجمه برای آموزش زبان آموزان داشت می توانست بهتر باشد.این رایگان است و هر کسی با اتصال به اینترنت می تواند از آن استفاده کند.

Google Translate یک برنامه مبتنی بر وب است، اما می توانید از دستگاه های تلفن همراه نیز به آن دسترسی داشته باشید.

Memrise

این نرم افزار دارای روش های آموزشی منحصر به فردی است که می تواند به شما در یادگیری سریع هر زبانی کمک کند. همچنین از چندین زبان پشتیبانی می کند و می توانید آن را به ویژگی های برتر ارتقا دهید. اما برای دسترسی به این قابلیت ها باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.رابط کاربری نیز نیاز به کمی تجربه برای استفاده دارد. به طور کلی، Memrise می تواند به شما در یادگیری سریع بیشتر زبان ها کمک کند.مانند سایر برنامه های یادگیری زبان ذکر شده، می توانید از دستگاه های اندروید و iOS و به صورت آنلاین از طریق مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشید.

Busuu

Busuu انتخاب مناسبی برای انگلیسی زبانان در مراحل پیشرفته یادگیری یک زبان جدید است. ویژگی منحصر به فرد آن این است که می تواند به شما اجازه دهد تا با دانش آموزان دیگر معاشرت کنید و بازخورد ارائه دهید.در مقایسه با سایر برنامه ها، Busuu انتخاب زبان محدودی دارد. بسیاری از ویژگی های آن نیاز به اشتراک حق بیمه دارند.اگر آماده سرمایه گذاری برای یادگیری زبان یک کشور یا فرهنگ متفاوت هستید، نباید مشکلی ایجاد کند. با یادگیری زبان می توانید در زمینه ی تجارت و واردات فعالیت کنید به عنوان مثال اینجا را بخوانید تا بیشتر به فایده یادگیری زبان انگلیسی پی ببرید.

AccelaStudy

AccelaStudy برای هر زبانی که می خواهید یاد بگیرید نسخه های مختلفی دارد. ویژگی های آن برای همه نسخه های برنامه یکسان باقی می ماند. فقط جمله بندی متفاوت است.

این اپلیکیشن روش های یادگیری متفاوتی دارد و به شما امکان می دهد سبک مطالعه خود را بسازید. می توانید ابتدا روی چیزی که می خواهید بدانید تمرکز کنید.تنها نقطه ضعف این است که دستگاه های اندرویدی پشتیبانی نمی شوند. بنابراین، فقط در صورتی آن را انتخاب می کنید که آیفون یا آیپد داشته باشید.

سنگ روزتا

Rosetta Stone بدون شک بهترین برنامه یادگیری زبان در این لیست است. این عمدتا برای مسافرانی ساخته شده است که می خواهند یک زبان خارجی را که در کشور مقصد صحبت می شود یاد بگیرند.این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است و تقریباً از تمام زبان های رایج جهان پشتیبانی می کند. چه بخواهید چینی، چه آمریکای لاتین یا هر زبان انتخابی دیگری را یاد بگیرید، برنامه Rosetta Stone از عهده این کار برمی آید.همچنین از چندین پلتفرم از جمله اندروید، iOS و ویندوز پشتیبانی می کند. بنابراین، فقط آن را دانلود کنید و شریک زبان خود را در جیب خود داشته باشید.

سلام صحبت

این اپلیکیشن رویکرد متفاوتی برای کمک به زبان آموزان برای تسلط بر اصول اولیه دارد. به‌جای تمرکز بر درس‌های از پیش تعیین‌شده، به‌عنوان شبکه‌ای عمل می‌کند که در آن به افراد بومی زبان مقصد خود متصل می‌شوید.

Hello Talk به کاربران اجازه می دهد تا پیام های متنی و صوتی رد و بدل کنند. همچنین دارای یک ابزار ترجمه و تصحیح است که به شما امکان می دهد متون را در زمان واقعی ویرایش کنید.این برنامه در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر دارد که بیش از 100 زبان مادری را پوشش می دهند!

Qlango

Qlango یکی دیگر از برنامه های یادگیری زبان است که می تواند به شما کمک کند زبان انتخابی خود را از ابتدا یاد بگیرید یا اگر احساس می کنید زنگ زده هستید از آن برای جمع بندی استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می دهد زبان های مختلف را سریع و به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید. با ترجمه به زبان مقصد به فراگیری زبان کمک می کند.می توانید از طریق یک سایت دسکتاپ یا با دانلود آن در دستگاه اندروید یا iOS خود به Qlango دسترسی پیدا کنید.

کدام زبان ها را یاد بگیرم؟

ممکن است فهرستی از زبان‌های خارجی داشته باشید که می‌خواهید یاد بگیرید، اما کدام یک از آن‌ها درخواستی است؟ اولویت ممکن است بسته به نیاز شما متفاوت باشد. قبل از سرمایه گذاری زمان و منابع خود برای یادگیری یک زبان جدید، مزایای آن را در نظر بگیرید.چه ارزش هایی به زندگی شما اضافه خواهد کرد؟ برخی از مردم برای یک سفر یکباره به آن کشور برای یادگیری یک زبان جدید تلاش می کنند. اگر در آینده به شما کمکی نکند، ممکن است ارزش تمام موانعی را که از آنها عبور می کنید، نداشته باشد.

بنابراین، چه زبان هایی غیر از زبان خود را باید در نظر بگیرید؟ ما فرض می کنیم که شما در حال حاضر به زبان انگلیسی آشنایی دارید، بنابراین در اینجا لیستی از مفیدترین زبان های خارجی برای یادگیری (بدون ترتیب خاصی) آمده است:

  • چینی (ماندارین بیشتر صحبت می شود، در حالی که زبان کانتونی هنوز در هنگ کنگ زبان فرانسه است)
  • اسپانیایی (ضروری برای هر آمریکایی)
  • عربی
  • فرانسوی
  • پرتغالی
  • آلمانی
  • ژاپنی
  • هندی
  • روسی

شاید مهم ترین ضعف اپلیکیشن های یادگیری زبان این باشد که با افراد دیگر در ارتباط نیستید زیرا مهم ترین هدف یادگیری زبان جدید، ارتباط برقرار کردن با افراد است. یادگیری زبان به وسیله اپلیکیشن باید یک نقطه آغاز باشد نه خاتمه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا