آموزشی

8 گام برای تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی

تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی به آسانی بستن چمدان ها و رفتن به جاده نیست. اول، شما باید صلاحیت ها و تجربه مناسب را داشته باشید.

در اینجا 8 مرحله برای تبدیل شدن به یک پرستار مسافرتی آورده شده است:

1. درک نقش: آیا برای شما مناسب است؟

برای شروع، درک اینکه یک پرستار مسافرتی دقیقا چه کاری انجام می دهد ضروری است. پرستاران مسافرتی، پرستارانی هستند که در تعطیلات، مرخصی استعلاجی یا غیبت، RN کارکنان را تکمیل می‌کنند. آنها در تمام تخصص‌ها و محیط‌های پرستاری، از مراقبت‌های بستری تا سرپایی، کار می‌کنند و تکالیف آن‌ها می‌تواند از چند هفته تا چند ماه طول بکشد.

پرستاری در سفر راهی عالی برای دیدن کشور است در حالی که برای انجام کاری که دوست دارید پول می گیرید. اما این برای همه نیست.

اگر قصد دارید یک پرستار مسافرتی شوید، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید.

آیا تغییر را دوست دارید؟ به عنوان یک پرستار مسافرتی، دائماً به مکان‌های جدید و ملاقات با افراد جدید خواهید رفت. اگر از آن دسته افرادی هستید که به سرعت دلتنگ می شوید یا تغییر را دوست ندارید، پرستاری در سفر ممکن است برای شما مناسب نباشد.

آیا حس ماجراجویی دارید؟ از آنجایی که شما در مکان‌های جدید زندگی می‌کنید و چیزهای جدیدی را امتحان می‌کنید، بسیار مهم است که از آن دسته افرادی باشید که مشتاق هر چیزی هستند. اما، از سوی دیگر، اگر از آن دسته افرادی هستید که به کارهای روزمره علاقه دارید و از غافلگیری متنفر هستید، پرستاری در سفر ممکن است برای شما مناسب نباشد.

آیا شما انعطاف پذیر هستید؟ به عنوان یک پرستار مسافرتی، باید با جریان حرکت کنید. همه چیز به طور مداوم تغییر خواهد کرد، و شما باید در پرواز خود را تنظیم کنید. اگر از آن دسته ای هستید که دوست دارید همه چیز درست باشد، پرستاری در سفر ممکن است برای شما مناسب نباشد.

2. مدرک مورد نیاز را کسب کنید

سه نوع پرستار مسافرتی وجود دارد:

پرستاران ثبت نام شده (RNs)

پرستاران (NPs)، و

پرستاران عملی دارای مجوز (LPN)

RN ها رایج ترین هستند، و برای تبدیل شدن به یک RN مسافرتی، باید حداقل مدرک کاردانی در پرستاری (ADN) از یک برنامه معتبر داشته باشید. با این حال، اکثر آژانس های پرستاری مسافرتی از شما می خواهند که مدرک لیسانس (BDN) داشته باشید.

3. NCLEX را بگذرانید و مجوز دریافت کنید

هنگامی که مدرک خود را دریافت کردید، باید مجوزی برای پرستاری در ایالتی که در آن مشغول به کار هستید، دریافت کنید.

روند دریافت مجوز از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. به طور کلی، شامل گذراندن آزمون مجوز شورای ملی (NCLEX)، یک آزمون ملی صدور مجوز است که توسط شورای ملی شورای دولتی پرستاری (NCSBN) در ایالات متحده آمریکا و کانادا اداره می شود.

پس از گذراندن NCLEX، می توانید برای مجوز پرستاری در ایالت خود درخواست دهید.

4. تجربه کسب کنید

اکثر آژانس های پرستاری مسافرتی و بیمارستان ها قبل از اینکه بتوانید برای موقعیت پرستاری مسافرتی درخواست دهید، حداقل به 1 تا 2 سال تجربه به عنوان RN کارکنان نیاز دارند.

برخی از آژانس ها ممکن است به تجربه بیشتری نیاز داشته باشند و برخی ممکن است اصلاً نیازی به تجربه نداشته باشند. بنابراین، بسیار مهم است که با آژانس یا بیمارستانی که به آن علاقه دارید چک کنید تا نیازهای آنها را ببینید.

علاوه بر این، اگر در زمینه های تخصصی مانند پرستاری OR یا ICU تجربه داشته باشید، به طور بالقوه می توانید دستمزد بیشتری دریافت کنید.

5. گواهینامه دریافت کنید

در حالی که لازم نیست، بسیاری از آژانس های پرستاری مسافرتی ترجیح می دهند یا توصیه می کنند پرستاران خود در تخصص خود گواهینامه دریافت کنند. گواهینامه نشان می دهد که شما دانش و مهارت لازم برای ارائه مراقبت با کیفیت در تخصص خود را دارید.

6. برای مجوز پرستاری فشرده اقدام کنید

اگر قصد دارید در چندین ایالت به عنوان یک پرستار مسافرتی کار کنید، باید برای Nurse Licensure Compact (NLC) درخواست دهید. این به شما امکان می دهد یک مجوز معتبر در ایالت های شرکت کننده داشته باشید و کار در چندین ایالت را بدون گذراندن فرآیند صدور مجوز در هر یک آسان تر می کند.

7. آژانس پیدا کنید

هنگامی که مدرک، مجوز و تجربه خود را دریافت کردید، آماده هستید که به دنبال شغل پرستاری در سفر باشید.

بسیاری از آژانس ها موقعیت های پرستاری مسافرتی را ارائه می دهند، بنابراین برای یافتن موقعیت مناسب تحقیق کنید. مواردی مانند نرخ‌های پرداخت، مزایا، گزینه‌های مسکن و اینکه آیا شما را در مکانی که می‌خواهید قرار می‌دهند یا خیر، در نظر بگیرید.

اکثر آژانس ها یک فرآیند درخواست آنلاین دارند و برخی ممکن است از شما بخواهند رزومه و نامه پوششی ارسال کنید. هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، آنها صلاحیت های شما را بررسی کرده و برای بحث در مورد مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

اگر برای یک شغل پرستاری مسافرتی انتخاب شده اید، آژانس در جزئیات به شما کمک می کند، از تامین مسکن گرفته تا گرفتن مجوز در ایالتی که در آن کار می کنید. آنها همچنین ممکن است برای مواردی مانند هزینه های سفر کمک هزینه ای ارائه دهند.

8. ماجراجویی جدید خود را به عنوان یک پرستار مسافرتی آغاز کنید

پرستاری در سفر راهی عالی برای دیدن کشور، ملاقات با افراد جدید و دریافت حقوق خوب در حین انجام آن است. با کمی آمادگی، می توانید به عنوان یک پرستار مسافرتی در مسیر یک ماجراجویی جدید باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا