آموزشی

خانه خود را با این نکات طراحی خانه لوکس متحول کنید

اگر به دنبال الهام گرفتن از طراحی داخلی خانه های لوکس هستید، این پست در مورد نکات طراحی خانه های لوکس برای شما مناسب است. در نهایت طراحی خانه شما به سلیقه و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. با این حال، طراحی خانه بر روی چیدمان عناصر کوچک تمرکز دارد که راحتی، کیفیت، پیچیدگی و مطلوبیت را در آپارتمان رویایی شما به ارمغان می آورد. ظاهر زیبای فضای داخلی خانه مدرن چیزی است که به آن حس لوکس می دهد.

نکات ساده طراحی خانه لوکس برای ارتقاء فضای داخلی خانه شما

برای شروع طراحی داخلی خانه لوکس خود، در اینجا چند نکته برای الهام گرفتن وجود دارد.

1.سبک طراحی خانه لوکس خود را بیابید و آن را معتبر نگه دارید

ظاهر خانه شما در داخل به خوبی نشان می دهد که شما به عنوان صاحب خانه چه کسی هستید. طراحی خانه های لوکس به اندازه یا تعداد فوت مربع نیست بلکه یک وضعیت ذهنی است. حس سبک شما به طور خودکار خانه شما را بدون توجه به بزرگ یا کوچک بودن آن مجلل می کند. حتی یک خانه استودیویی می تواند بازدیدکنندگان را خیره کند و تحت تاثیر قرار دهد اگر طراحی به خوبی اجرا شود. بدون توجه به سبک شما، همیشه آن را باکلاس نگه دارید. اجازه دهید خانه شما در هر مبلمان یا دکوری که انتخاب می‌کنید، در حین چیدمان دکوراسیون منزلتان، شما را منعکس کند.

اینترنت را برای الهام گرفتن جستجو کنید و سبک خود را از میان بوهو، مینیمال یا کلاسیک انتخاب کنید. هنگامی که سبک خود را مشخص کردید، می توانید فرآیند انتخاب و جمع آوری قطعات مناسب را آغاز کنید. ابتدا از بزرگترین مبلمان شروع کنید و سپس در پایان قطعات دکور را انتخاب کنید. برای ایجاد یک خانه لوکس مدرن که دوست دارید، سبکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب شما باشد. سپس می توانید الهاماتی را پیدا کنید که با سبک شما مطابقت دارد.

2.آنچه را که به شما الهام می بخشد را پیدا کنید

طراحی خانه های لوکس برای افراد مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد. برای برخی، یک سالن مینیمالیست با شیشه و چوب می تواند مجلل باشد. در حالی که برخی فضایی با لوستر و پرده های مخملی سنگین را لوکس می دانند. از خلاقیت خود برای راهنمایی و طراحی خانه عالی استفاده کنید.

شاید بخواهید یک باغ بالکن زیبا طراحی کنید که به یک گوشه بیرونی تبدیل شود. می‌توانید نمونه‌های عالی برای مرور در مجلاتی مانند Architectural Digest، Good Housekeeping و Elle Decor India پیدا کنید. این صفحات منابع عالی برای یافتن مراجع طراحی داخلی هستند. این طراحان داخلی استاد طراحی داخلی هستند و دانش و تجربه ایجاد خانه های زیبا را دارند. این به شما کمک می کند آنچه را که دوست دارید مشخص کنید. جزئیات دقیق را رعایت کنید و آنها را در خانه خود به گونه ای تقلید کنید که با زیبایی شناسی شخصی شما مطابقت داشته باشد.

3.فضای خود را برنامه ریزی کنید

هر تغییر خانه باید یک برنامه استراتژیک کامل داشته باشد. به نحوه استفاده از فضاهای خود فکر کنید و سپس شروع به بازسازی کنید. در طراحی خانه لوکس مدرن خود، چیدمانی ایجاد کنید که کاربردی و همچنین زیبایی داشته باشد. مبلمان بزرگتری را انتخاب کنید که اتاق شما را تشکیل می دهد. سپس دکوراسیون و جنبه های تکمیلی را انتخاب کنید که به اتاق ظاهر کلی آن را می دهد. قطعات دکوری را انتخاب کنید که اتاق را زیباتر کند. این نباید چشم را از جزئیات دیگر پرت کند.

به عنوان مثال، در فضای اتاق نشیمن می توانید با یک نقطه کانونی مانند یک دیوار برجسته یا شومینه شروع کنید. سپس از آنجا بسازید.

در فضای اتاق خواب می توانید از منسوجات و بافت ها برای فاکتور گلم استفاده کنید. به فرش‌ها، کوسن‌های مخملی یا حتی پرده‌های مجلل فکر کنید که می‌توانند در یک لحظه خانه‌تان را از حالت بی‌مزه به شیک تبدیل کنند. طراحی خانه های لوکس مدرن از قطعات با کیفیت بالا با برخی جزئیات امضا استفاده می کند.

از فناوری مدرن استفاده کنید که کیفیت زندگی شما را در خانه بهبود می بخشد و به شما در برنامه ریزی بهتر کمک می کند. از وسایل هوشمندی که می‌توان آن‌ها را از تلفن شما کنترل کرد تا نورپردازی پیشرفته با کنترل سنسور، مجموعه‌ای از گزینه‌ها در دسترس هستند.

4.مقداری براقیت با فلزات و پارچه هایی مانند مخمل و ابریشم اضافه کنید

طراحی خانه های لوکس به طور سنتی با فلزات لوکس مانند طلا، نقره و مس مرتبط است. بنابراین چند لهجه اضافه کنید تا فضای داخلی خود را برجسته کنید. این فلزات به خوبی با پارچه هایی مانند مخمل و ابریشم جفت می شوند تا ظاهری جذاب به خانه شما ببخشند. اما مراقب باشید که زیاده روی نکنید زیرا می تواند ظاهر کلی را خراب کرده و آن را چسبناک به نظر برساند. از آنها کم استفاده کنید و منتظر بمانید تا جادویی که در خانه شما ایجاد می کنند را ببینید.

5.لایه با بافت های لوکس

خانه شما باید گرما و آرامش را با طراحی داخلی خانه لوکس خود تراوش کند. با بافت ها و الگوها بازی کنید تا ظاهری مجلل کامل ایجاد کنید.

6.رنگ های غنی را کاوش کنید

رنگ هایی مانند سبز تیره، بنفش و مارونی در طول تاریخ با تجمل همراه بوده اند. بنفش یکی از رنگ‌های اشراف شمرده می‌شود و از این رو همیشه اسراف‌آمیز محسوب می‌شود. افزودن یک دیوار به هر یک از این رنگ ها یا گنجاندن آن در طراحی داخلی خانه لوکس خود از طریق پارچه.

7.از نور برای ایجاد روحیه استفاده کنید

نورپردازی می‌تواند فوراً به خانه احساس لوکس‌تری بدهد. نورهای مختلفی را اضافه کنید که در طول روز از آنها استفاده خواهید کرد. حتی می توانید چند چراغ برجسته را در نظر بگیرید که گوشه های مختلف خانه شما را برجسته می کند. قطعات استیشن خود را به نمایش بگذارید تا به عنوان بخشی از طراحی خانه لوکس خود احساس لوکسی بیشتری به آن ها بدهید.

8.در هنر سرمایه گذاری کنید

به جای خرید تعداد زیادی از آثار هنری که با یکدیگر تضاد دارند، روی یک یا دو اثر بیان شده سرمایه گذاری کنید. دیوار هنری خود را با دقت با آثار هنری که با سبک شما طنین انداز می شود، بچینید، زیرا هنر نماد نهایی تجمل است.

9.مبلمان گران قیمت بخرید

برای ایجاد خانه مجلل نهایی، مبلمانی بخرید که سطح بالایی داشته باشد و در آزمون زمان ماندگار باشد. قطعاتی را انتخاب کنید که کلاسیک و جاودانه باشند و با زیبایی شناسی طراحی خانه لوکس شما مطابقت داشته باشند.

خانه خود را با این نکات طراحی خانه لوکس متحول کنید

برای ایجاد طراحی نهایی خانه لوکس مدرن، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری الهام و خلاقیت است. طراحی خانه لوکس چیزی نیست جز تلفیقی از هنر و راحتی که باعث می شود احساس کنید در خانه هستید. امیدواریم این نکات طراحی برای شروع سفر خود در خانه لوکس خود در هند مفید باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا