متفرقه

بهترین موسیقی برای مطالعه

افراد مختلف توانایی های یادگیری منحصر به فردی دارند. ممکن است چیزی که برای شما خوب است برای همکارتان نباشد.همانطور که ممکن است آنچه که برای دوستان شما خوب باشد، برای شما کاملا برعکس باشد. این یکی از دلایلی است که دانش آموزان باید زمان کافی برای درک نقاط قوت و ضعف خود بگذارند.

موسیقی ممکن است در برخی از دانش آموزان باعث برانگیخته شدن آنها شود تا بتوانند به خوبی روی مطالعات خود تمرکز داشته باشند، این در حالی است که در برخی دیگر باعث حواس پرتی آنها شود. بحث ها و گفت و گوهایی در این زمینه که آیا گوش دادن به موسیقی میتواند به دانش آموزان این امکان را بدهد که بتوانند در مدت طولانی روی مطالعات خود تمرکز داشته باشند، وجود دارد. اگر شما علاقه مند هستید که در زمان مطالعه به موسیقی گوش دهید، مطمئن هستم که با نام های Youtube، iTunes وPandora وSpotify  آشنا باشید زیرا اینها طیف گسترده ای از موسیقی را شامل میشوند.

شکی نیست که بخش بزرگی از دانش آموزان از درس خواندن لذت نمی برند. با این حال، شگفت‌آور است که چگونه اکثر دانش‌آموزان در مرور برای امتحانات خود یا تکمیل تکالیف خود در حین گوش دادن به موسیقی مشکل کمتری دارند.

به گفته محققان، برخی از فواید گوش دادن به موسیقی در حین مطالعه عبارتند از: ذهن را آرام می کند، تمرکز را افزایش می دهد، حواس پرتی را به حداقل می رساند و تمرکز را بهبود می بخشد، به خصوص زمانی که فرد تحت فشار بالا است. به طور کلی، گاهی اوقات ممکن است به دلایل غیرقابل اجتناب در تکمیل تکالیف خود دچار مشکل شوید.

هر زمان که در موقعیت مشابهی قرار می‌گیرم، معمولاً برای نوشتن مقاله‌هایم از شرکت‌های معتبر نویسندگی سفارشی مانند Peachy Essay کمک می‌گیرم.

مقاله او در مورد بهترین موسیقی برای مطالعه و آنچه دانش آموزان در حین مطالعه باید گوش دهند صحبت می کند.

https://saziha.ir/new-song/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b4%d8%aa%db%8c.html

راک دستگاهی

اکثر دانش آموزانی که عاشق گوش دادن به موسیقی در حین مطالعه هستند همیشه سازهای ساز را ترجیح می دهند. نظرسنجی انجام شده روی دانش‌آموزان نشان داد که اکثر زبان‌آموزان ترجیح می‌دهند به موسیقی حاوی اشعار کم یا بدون شعر گوش دهند.

یکی از دلایلی که دانش آموزان گوش دادن به موسیقی دستگاهی را ترجیح می دهند این است که آنها کمتر حواسشان را پرت می کنند. بنابراین، دانش‌آموزان مجبور نیستند در حین تحصیل متن آهنگ را بخوانند. فرض کنید از خود می پرسید که بهترین گروه کدام است.

در آن صورت، ممکن است گوش دادن به Polyphia و Explosions in the Sky را در نظر بگیرید، که می تواند به فرد کمک کند تا برای مدت طولانی روی مطالعه خود تمرکز کند بدون اینکه وسوسه شود که متن ترانه را بخواند. برای من جالب است که آهنگ‌های دستگاهی معمولاً بر اساس آهنگ‌های غیر سنتی هستند که به شدت شروع می‌شوند و سپس به اوج می‌رسند.

موسیقی کلاسیک

به عنوان یک دانش آموز، هرگز نباید به تأثیر قدرتمند یک لیست پخش عالی یکپارچهسازی با سیستمعامل شک کنید. در بیشتر موارد، زمانی که شخصی کلمه رترو را می شنود، معمولاً فکر می کند که این موسیقی است که صدها سال در گذشته نوشته یا پخش شده است. اکثر دانش آموزان نمی دانند که گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل مزایای قابل توجهی دارد. برای مثال، چنین موسیقی به بهبود الگوهای خواب و کاهش سطح استرس کمک می کند.

شکی نیست که آهنگسازان موسیقی کلاسیک زیاد هستند. با این حال، وقتی صحبت از بهترین موسیقی برای گوش دادن به هنگام مطالعه می شود، دانش آموزان ممکن است گوش دادن به موسیقی کلاسیک با جلوه موتزارت را در نظر بگیرند. دانشمندان معتقدند که اثر موتزارت به دانش آموزان در بهبود عملکرد ذهنی و همچنین افزایش سطح تمرکز کمک می کند. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، دانش آموزان باید زمان خود را صرف درک نقاط قوت و ضعف خود کنند.

در واقع، افراد مختلف توانایی‌های یادگیری منحصربه‌فردی دارند و چیزی که برای یک فرد ساده به نظر می‌رسد ممکن است کاملاً برعکس شخص دیگری باشد. برخی از محققان زمانی که به موسیقی حاوی قدرت یک ارکستر کامل گوش می دهند بهترین مطالعه را انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر موسیقی حاوی سازهای ساده را ترجیح می دهند. اگر در یافتن موسیقی ایده‌آل برای کمک به مطالعه مؤثر مشکل دارید، ممکن است به آزمایش و گوش دادن به ژانرهای مختلف فکر کنید.

موسیقی امبینت

ژانر موسیقی همه چیز را از موسیقی رقص جوی، آهسته یا الکترونیکی نشان می دهد. هر یک از سه نوع موسیقی برای افراد مختلف متفاوت عمل می کند. ذکر این نکته ضروری است که موسیقی محیطی معمولاً طیف وسیعی از موسیقی را پوشش می دهد. اول و مهمتر از همه، موسیقی الکترونیک یکی از آهنگ های محبوبی است که بیشتر دانشجویان دانشگاه و کالج به آن گوش می دهند.

اکثر دانش آموزان اظهار می کنند که از مطالعه در حین گوش دادن به موسیقی الکترونیک لذت می برند. اگر در مورد پلتفرم‌هایی که می‌توانید به طیف وسیعی از موسیقی دسترسی داشته باشید می‌پرسید، می‌توانید YouTube، Spotify، و iTunes و بسیاری دیگر را بررسی کنید.

https://soundcloud.com/

Rnb (ریتم و بلوز)

اگر از جمله افرادی هستید که به خاطر اشعار به راحتی با گوش دادن به موسیقی حواس شما پرت می شود، بهتر است از گوش دادن به موسیقی Rnb خودداری کنید. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که به جای مطالعه، زمان زیادی را صرف خواندن متن آهنگ کنید.

با این حال، اگر می خواهید به یک قطعه موسیقی آرامش بخش گوش دهید، گوش دادن به موسیقی Rnb را توصیه می کنم. در غیر این صورت، اگر در حین مطالعه به این سبک موسیقی گوش دهید، این احتمال زیاد است که در نهایت به جای مطالعه، متن آهنگ ها را بخوانید یا بخوابید.

جاز

شکی نیست که اکثر مردم، به ویژه دانش آموزان، معمولاً ژانر موسیقی جاز را اشتباه درک می کنند. ظاهراً اکثریت مردم فکر می‌کنند که این موسیقی با صدای بلند است که از هنرمندانی تشکیل شده است که تلاش می‌کنند از یکدیگر پیشی بگیرند.

در حالی که درست است که در بیشتر موارد، موسیقی جاز بر بداهه نوازی متمرکز است، که منجر به خلق بسیاری از موسیقی های خروشان و پیچیده شده است، توجه به این نکته ضروری است که این موسیقی به خاطر ریتم و سرعت پایین ، برای مطالعه ایده آل است. مشابه موسیقی کلاسیک ، این احتمال وجود دارد که بیشتر مردم از موسیقی جاز لذت نبرند.

با این حال، اکثر مردم معمولاً وقتی متوجه می شوند که ژانر موسیقی برای مطالعه عالی است شگفت زده می شوند. بنابراین، اگر برای انتخاب بهترین موسیقی برای درس خواندن مشکل دارید، موسیقی جاز را امتحان کنید.

در نتیجه، افراد مختلف توانایی های منحصر به فردی دارند. بنابراین، آنچه ممکن است برای شما خوب عمل کند ممکن است برعکس شخص دیگری باشد. در حالی که برخی افراد اظهار می کنند که موسیقی به آنها کمک می کند تا روی مطالعه خود تمرکز کنند، برخی دیگر اظهار می کنند که این کار باعث حواس پرتی می شود. امیدواریم با خواندن این مقاله ژانر موسیقی را که به شما در تمرکز برای مطالعه کمک می کند، بهتر درک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا