کسب و کار

راهکارهای کسب درآمد بیشتر با 13 روش

دانستن اینکه به مقداری پول نقد اضافی در جیب خود نیاز دارید بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کیف پول خود نگاه کنید. قسمت نه چندان آسان؟ دریابید که چگونه پول اضافی به دست آورید.

در هر صورت، وقت آن رسیده است که اهداف پولی خود را عملی کنید و مقداری پول نقد اضافی در خانه، آنلاین یا کناری به دست آورید. اوه، و بگذارید واضح بگوییم، اینها همه راه‌های قانونی برای کسب درآمد هستند – اینجا هیچ چیز مشکوک نیست. رایج ترین مشکلات دوران بارداری

1.مواد غذایی را تحویل دهید.

اگر عاشق هیجان خرید هستید اما نمی خواهید پول خود را خرج کنید، این ممکن است برای شما جالب باشد. با Shipt، برای خرید و تحویل خواربار به مشتریان از طریق سرویس درخواستی، پولی دریافت می کنید. به گفته این شرکت، خریداران آنها ساعتی 22 دلار درآمد دارند! ما را ثبت نام کنید. خاصیت لعاب برنج برای نوزاد

2.مراقبت از کودک را به عهده بگیرید.

نوجوانان معمولاً گوشه بازار نگهداری از کودکان را دارند. اما دلیلی وجود ندارد که شما هم نتوانید وارد آن شوید. و راستش را بخواهید، ممکن است اجرای یک کنسرت آسان‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. بیشتر والدین از فرصتی برای داشتن یک شب ملاقات استفاده می کنند. اما گاهی اوقات، پیدا کردن پرستار مورد اعتماد آنها می تواند مشکل باشد.

به افراد گروه دوستان، کلیسا و محل کار خود اجازه دهید بدانند که از تماشای فرزندانشان در اوقات فراغت خود خوشحال خواهید شد (البته آنها باید به شما پول بدهند). و اگر انتشار شفاهی اخبار برای شما کمی ناخوشایند است، همیشه می توانید در سرویسی مانند Sittercity یا Care.com ثبت نام کنید تا به شما کمک کند تا شغل پرستاری پیدا کنید.

3.تحویل برای آمازون.

می دانید چه کسی در طول همه گیری سرعت خود را کاهش نداد؟ درایورهای آمازون هیچ چیز مانند تحویل بسته به درب ورودی شما نیست، به خصوص وقتی که از آمازون می آید. همه عاشق دریافت بسته‌ها هستند، پس چرا چند شب در هفته را با رانندگی در شهر صرف نکنید و مردم را شاد کنید؟ ثبت نام کنید تا بسته ها را با آمازون فلکس تحویل دهید و برنامه خود را برای کار به همان اندازه یا کمتر تنظیم کنید.

4.رفت و آمد خود را به پول نقد تبدیل کنید.

بین رفت و آمد به محل کار و راندن بچه ها به تمرین فوتبال، بیشتر ما زمان زیادی را در ماشین خود می گذرانیم. وقت آن است که در حالی که در حال سوار شدن هستید پول بیشتری به دست آورید! با Roadie، می توانید فقط برای رانندگی یک بسته (یا حتی یک حیوان خانگی!) از نقطه A تا نقطه B در طول مسیر خود پول دریافت کنید.

و منطقه خود را برای برنامه‌هایی که به شما برای گشت و گذار در اطراف شهر پاداش می‌دهند، بررسی کنید. اینجا در نشویل، Hytch را داریم که با برخی از شرکت‌ها شریک می‌شود تا به شما برای همراهی با یک یا چند نفر پاداش دهد. شما در حال حاضر هر روز به سمت محل کار خود رانندگی می کنید، پس چرا برای آن پول هم دریافت نمی کنید؟

5.عکاس شوید.

اگر دوربین خوبی دارید و چشم خوبی دارید، گرفتن چند عکس ممکن است تنها چیزی باشد که به آن نیاز دارید تا بفهمید چگونه پول بیشتری کسب کنید. شما می توانید هر طور که می خواهید با این کار وارد شوید. شاید شما فقط در تعطیلات آخر هفته در جلسات خانوادگی و کیک تولد عکس می گیرید. یا شاید تصمیم دارید به عنوان یک عکاس عروسی کسب و کاری راه اندازی کنید! انتخاب واقعا با شماست.

6.شستن ماشین/جزئیات را در نظر بگیرید.

اگر از طرفداران اصلی خودرو هستید، این ممکن است برای شما مناسب باشد! و احتمالاً در حال حاضر ابزار مورد نیاز خود را دارید. شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از مردم به شخص دیگری پول می دهند تا کاری را انجام دهند که نمی خواهند انجام دهند. شما حتی می توانید کسب و کار را در جاده ها ببرید و مشتریان خود را در هر کجا که هستند ملاقات کنید!

7.مربی مالی شوید.

آیا شما مشتاق کمک به افراد برای کنترل پول خود هستید؟ باحال باحال ما هم همینطور می‌توانید در اوقات فراغتتان از طریق مربیگری مالی پول بیشتری به دست آورید—بدون نیاز به مهارت خاصی. آموزش کارشناسی ارشد مربی مالی ما شما را از طریق تمام ابزارهایی که برای کمک به امید دادن مردم به آن نیاز دارید، راهنمایی می کند.

8.یک وبلاگ راه اندازی کنید.

اگر چیزی برای گفتن دارید، به احتمال زیاد مردم آن را بخوانند! نکته مهم در مورد وبلاگ این است که می توانید تقریباً روی هر موضوعی که می خواهید تمرکز کنید. اگر آشپز خوبی هستید، یک وبلاگ غذا درست کنید. یا شاید مد عشق واقعی شما باشد. اگر به تناسب اندام و تغذیه علاقه دارید، یک وبلاگ سلامت راه اندازی کنید.

فقط برای بازی آهسته با این یکی آماده باشید. مطمئناً با یک وبلاگ می توانید درآمد خوبی کسب کنید. . . اما شما همچنین می توانید در نهایت چیزی بسازید. خوب، شاید این افراطی است. اما منظور را فهمیدی. استفاده از چیزهایی مانند Google AdSense یا بازاریابی وابسته (جایی که وقتی شخصی محصولی را که شما تبلیغ می‌کنید کاهش می‌یابد) و حتی برقراری ارتباط با افراد مناسب می‌تواند واقعاً بر خوانندگان و پول نقد شما تأثیر بگذارد.

9.کسب و کار (آنلاین) خود را راه اندازی کنید.

اگر فقط به دنبال راهی سریع برای پول نقد در شب ها یا آخر هفته ها برای مدت کوتاهی هستید، شاید این روش برای شما مناسب نباشد. اما اگر آماده‌اید رویای راه‌اندازی کسب‌وکار خود را به واقعیت تبدیل کنید، هرگز زمان بهتری برای انجام آن وجود ندارد! پلتفرم های آنلاین مانند Etsy، Amazon FBA و Big Cartel این کار را آسان تر از همیشه کرده اند.

چگونه با فروش یا اجاره درآمد بیشتری کسب کنیم؟

1.ماشین خود را اجاره دهید.

اگر وسیله نقلیه ای دارید که برای مدت طولانی در گاراژ شما می نشیند، ممکن است دریابید که خدمات کرایه اتومبیل مانند تورو یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد اضافی است. به طور متوسط، شما می توانید سالیانه 10516 دلار درآمد داشته باشید – فقط با اجاره دادن ماشین خود!

و نگران نباشید: این شرکت وسیله نقلیه شما را با 750000 دلار بیمه مسئولیت و همچنین پوشش دزدی و خسارت پوشش می‌دهد.

2.فروش گوشی و لوازم الکترونیکی قدیمی.

به نظر می رسد هر روز ابزارهای الکترونیکی جدیدی وارد بازار می شوند. و هنگامی که آماده ارتقا هستید، با چیزهای قدیمی که دیگر استفاده نمی کنید چه می کنید؟ خوب، شما فقط می توانید آن را در آن گوشه آشغال تصادفی (جایی که همه چیز می رود) پر کنید یا می توانید آن را بفروشید! سایت‌هایی مانند Swappa و Gazelle (هیچ ربطی به شدت غزال ما ندارد) تلفن‌های قدیمی، سیستم‌های بازی و لپ‌تاپ‌ها را از دست شما دور می‌کنند.

3.از شر فیلم ها و موسیقی های قدیمی خلاص شوید.

مینیمالیستی درونی خود را کانالیزه کنید و از شر تمام دی وی دی ها یا سی دی های گرد و غبار روی پایه سرگرمی یا جعبه های زیر تخت خود خلاص شوید. و کل فرآیند را با Decluttr آسانتر کنید. می توانید بارکد اقلامی را که دیگر نمی خواهید اسکن کنید و ببینید شرکت چقدر به شما پول می دهد. به جای اینکه منتظر بمانید تا خریدار کالای شما را بخرد، خود شرکت کالاهای شما را به طور کامل خریداری می کند. بعداً، دی وی دی گودزیلا.

4.چیزهای ناخواسته را بفروشید.

کمد سالن، اتاق زیر شیروانی و گاراژ خود را برای هر چیزی که دیگر استفاده نمی کنید، الک کنید. بدون چه چیزی می توانید زندگی کنید؟ البته، همیشه می توانید اقلامی را در سایت های آزمایش شده و واقعی مانند eBay و Craigslist بفروشید. اما برنامه‌هایی مانند OfferUp، VarageSale، Poshmark، thredUP و Facebook Marketplace را فراموش نکنید که کسب درآمد بیشتر با فروش چیزهای دست دوم را آسان‌تر می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا