کسب و کار

4 روش کسب درآمد آنلاین با کار از خانه

با توجه به اینکه اینترنت بر بخش بزرگی از زندگی ما تسلط دارد و بر بخش بزرگی از زندگی ما تأثیر می گذارد، به خصوص در حال حاضر با راه اندازی کار از خانه، افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین برای افزایش جریان درآمد خود هستند.

دانش آموزان دبیرستانی و کالج در موقعیتی قرار می گیرند که کارآموزی فیزیکی در محل کار ممکن است هنوز ممکن یا ایده آل نباشد. آنها نیز مجبور به استفاده از اینترنت شده اند. برای چنین نوجوانان خانه نشین، در اینجا چند راه برای کسب درآمد و کسب تجربه ارزشمند وجود دارد.

1-فریلنسر بودن

  • چیست؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد، انجام کارهای مستقل است، اعم از کپی‌نویسی، ترجمه، طراحی گرافیک، ویرایش ویدیو، توسعه اپلیکیشن یا بازاریابی. وب‌سایت‌های زیادی، چه هندی و چه بین‌المللی، وجود دارند که به نوجوانان این فرصت را می‌دهند که برای مهارت‌های خود پول دریافت کنند. اینها عبارتند از Chegg India، Freelance India، Freelancer، Upwork، Fiverr و غیره.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: با ثبت نام، ایمیل، نام کشور و غیره به سایت بپیوندید. پس از تایید اطلاعات شما، حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

مرحله 2: شما باید بر اساس تحصیلات، تجربه و تخصص خود یک پروفایل ایجاد کنید و تنها پس از تایید آن در بازه زمانی مشخص، اجازه پذیرش کار آزاد را خواهید داشت.

مرحله 3: می توانید کار یا پروژه را با تعامل مستقیم با مشتریان یا رفتن به سایت انتخاب کنید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

به شما می توان ساعتی یا به صورت ثابت پرداخت کرد و مبلغ آن به نوع کار و سطح مهارت شما بستگی دارد. پرداخت ها معمولاً مستقیماً به حساب بانکی انجام می شود، بنابراین به آن نیاز خواهید داشت.

2-اینفلوئنسر اینستاگرام

  • چیست؟

اینفلوئنسر فردی است که تعداد زیادی فالوور آنلاین از جمله افراد و افراد مشهور در یک زمینه یا صنعت خاص مانند بازی، غذا، زیبایی، مد، تناسب اندام و غیره دارد. یک مد مورد علاقه در بین نوجوانان و جوانان. پست‌ها و ویدیوهای اینستاگرام همچنین می‌توانند از طریق پست‌های حمایت‌شده، بررسی محصول، تبلیغ برند، فروش عکس، بازاریابی وابسته و فروش هدایای خود به کسب درآمد زیادی کمک کنند.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: رشته تخصصی خود را انتخاب کنید، چیزی که به آن علاقه دارید، نوعی تجربه یا تخصص در آن دارید، و موضوعی که می توانید به طور مداوم در مورد آن پست کنید.

مرحله 2: یک عکس نمایه چشمگیر ایجاد کنید زیرا مردم شما را با آن شناسایی می کنند و یک بیوگرافی جذاب ایجاد کنید زیرا اعتبار شما را تعیین می کند.

مرحله 3: از طریق تنظیمات به یک حساب حرفه ای یا تجاری بروید زیرا گزینه های مختلفی را برای تجزیه و تحلیل، تعامل و هدف قرار دادن مخاطبان شما باز می کند. هرچه تعداد مخاطبان و فالوورهای وفادار شما بیشتر باشد، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

مرحله 4: اکنون به گونه ای پست ارسال کنید که مخاطب را همیشه درگیر خود نگه دارد.

3-وبلاگ نویسی

  • چیست؟

چیزی که تا چند سال پیش فقط بستری برای بیان علایق بود، اکنون راه خوبی برای کسب درآمد است. با وبلاگ نویسی در مورد یک موضوع خاص مورد علاقه خود، می توانید خوانندگان یا ترافیک را جذب کنید، که به نوبه خود می تواند به پول تبدیل شود. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از طریق وبلاگ یا وبلاگ در یوتیوب درآمد کسب کنید.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: یک پلت فرم وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. در حالی که چندین پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان مانند WordPress، Blogger، Tumblr، Medium، Ghost، Squarespace و غیره وجود دارد، توصیه می شود یک وبلاگ خود میزبان (ترجیحا با WordPress.org) راه اندازی کنید. این به این دلیل است که وبلاگ‌های رایگان در مورد سفارشی‌سازی و ویژگی‌ها محدودیت‌های زیادی دارند، ظرفیت ذخیره‌سازی پایینی دارند و اجازه تبلیغات یا پیوندهای وابسته را نمی‌دهند، بهترین راه‌ها برای کسب درآمد. شما باید برای وبلاگ و نام دامنه هزینه کنید، اما ارزش خرج کردن را دارد.

مرحله 2: نام دامنه و طرح میزبانی را انتخاب کنید. با نام دامنه خود با جدیت و حرفه ای بیشتری برخورد خواهید کرد و خرید یک برنامه میزبانی وب به شما کنترل کاملی بر ظاهر و احساس وبلاگ خود می دهد.

مرحله 3: در مرحله بعد، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به نوشتن، به اشتراک گذاری اطلاعات یا ارسال ویدیو کنید. اگر می خواهید تخصص و دنبال کنندگان وفادار به دست آورید، کار سخت، تلاش و زمان می خواهد. شما همچنین باید به طور مداوم پست کنید و اطلاعات منحصر به فرد را به اشتراک بگذارید.

مرحله 4: وبلاگ خود را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، ردیت و غیره تبلیغ کنید تا ترافیک بیشتری را هدایت کنید و پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

یک وبلاگ نویس می تواند در یک سال یا بیشتر از 20000 تا 30000 روپیه در ماه درآمد کسب کند. نوجوانانی که تازه شروع به کار کرده اند ممکن است درآمد کمتری داشته باشند. وبلاگ نویس برتر هندی، Amit Agarwal، 60000 دلار (44.4 لک) در ماه درآمد دارد.

4-Amazon Associates آنلاین

  • چیست؟

مانند کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته در حین وبلاگ نویسی، می توانید همین کار را با استفاده از پیوندهای آمازون و دریافت کمیسیون انجام دهید. Amazon Associates یک برنامه بازاریابی وابسته است که به شما امکان می دهد پیوندهایی را در وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید و زمانی که مشتریان بر روی آن کلیک می کنند و محصولات را از آمازون خریداری می کنند، هزینه ارجاع دریافت می کنید. پیوستن به آن رایگان و استفاده آسان است.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: به www.affiliateprogram بروید. amazon.in و وارد حساب کاربری آمازون خود شوید. اطلاعات حساب خود را ارائه دهید

مرحله 2: سپس باید فهرستی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خود یا حداقل یکی از آنها ارائه دهید که در آن بنرها، ویجت‌ها، لینک‌ها یا سایر تبلیغات آمازون را نمایش دهید. می توانید تا 50 سایت یا برنامه اضافه کنید.

مرحله 3: در بخش نمایه، اطلاعاتی در مورد سایت‌ها و برنامه‌های خود، نوع محصولاتی که می‌خواهید قرار دهید، نوع ترافیکی که جذب می‌کنید، نحوه ترسیم آن، نحوه درآمدزایی، تعداد بازدیدکنندگان، ارائه دهید. دریافت و غیره

مرحله 4: در نهایت با شرایط آمازون موافقت می کنید و کار را شروع می کنید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

شما می توانید تا 10٪ در هزینه های وابسته از خریدها و برنامه های واجد شرایط درآمد کسب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا