سامانه یکپارچه نوبت دهی آنلاین سینا برای دریافت زمان مراجعه بیمار به پزشک مورد نظر

hand left شرایط و قوانین hand right

شرایط و قوانین استفاده از سامانه یکپارچه نوبت‌دهی آنلاین (ســــینا)


کاربر گرامی، ورود شما به برنامه کاربردی سینا، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت قرار ملاقات، پرداخت آنلاین حق قرار ملاقات و سایر خدمات ارائه شده توسط برنامه، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات است. لذا، به منظور استفاده بهینه و آگاهانه از برنامه سینا، لطفاً مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این بخش، جایگزین و مکمل تمامی توافق های قبلی محسوب می شوند.






قوانین عمومی

تمامی اصول و رویه های سینا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود هستند. چنانچه در قوانین مندرج، رویه ها و خدمات برنامه سینا، تغییراتی در آینده ایجاد شود، تمامی این تغییرات در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شوند و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از این برنامه به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.






تعاریف و اصطلاحات

  • برنامه سینا: نرم افزار سامانه یکپارچه نوبت دهی آنلاین پزشک با علامت تجاری "سینا" است.
  • کاربر: شخصی است که با فناوری ارتباطی به برنامه سینا متصل شده و از خدمات نرم افزاری سینا بهره مند می شود.
  • کاربران: پزشک، منشی، بیمار، نوبت گیرنده
  • پزشک: منظور پزشکان محترمی هستند که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام برنامه پزشک سینا، به ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین اقدام کنند.
  • منشی/ پذیرش: شخصی است که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام برنامه منشی/ پذیرش سینا، به مدیریت مطب/ درمانگاه، مدیریت مکان و زمان حضور پزشکان، مدیریت امور مالی و ... اقدام کند.
  • بیمار: شخصی است که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام برنامه بیمار سینا، به انتخاب پزشک در مطب یا بیمارستان مورد نظر، انتخاب خدمت مورد نظر، ثبت قرار ملاقات و پرداخت آنلاین هزینه قرار ملاقات، اقدام کند.
  • نوبت‌گیرنده: شخصی است که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام برنامه بیمار سینا، نسبت به دریافت نوبت برای آشنایان خود که فاقد حساب کاربری هستند، اقدام کند.





حساب کاربری

کاربران با ثبت نام در برنامه سینا می پذیرند که شرایط و قوانین را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته اند. برای استفاده از برنامه سینا، هر کاربر باید یک حساب کاربری ایجاد کند که صحت اطلاعات وارد شده نیز بر عهده کاربر است. هر فرد می تواند در هر یک از نقش های پزشک، بیمار و منشی/ پذیرش تنها یک حساب کاربری داشته باشد.

لازم به ذکر است، پزشک با حساب کاربری خود که به عنوان پزشک در برنامه پزشک سینا ثبت نام کرده‏ و منشی/ پذیرش که در برنامه منشی/ پذیرش برای خود حساب کاربری ایجاد کرده نیز می توانند در برنامه بیمار سینا وارد شود و نسبت به اخذ نوبت از پزشکان اقدام نماید.






ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که به منظور استفاده از خدمات سینا، به ایجاد حساب کاربری اقدام می کنید، باید شماره تلفنی که رسمی و مورد تأیید است را در پروفایل خود ثبت کنید. همچنین، هنگامی که به عنوان یک بیمار قرار ملاقات خود را به صورت اینترنتی ثبت می نمایید و یا هزینه قرار ملاقات را به صورت آنلاین پرداخت می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شوند و در صورتی که درخواست با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، برنامه سینا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و یا سایر خدمات ارتباطی الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ می دهد.

توجه داشته باشید 30005883333335 تنها شماره ای است که سینا از طریق آن برای کاربران (شامل پزشکان، منشیان و بیماران) پیام کوتاه ارسال می کند. بنابراین، ارسال هرگونه پیام کوتاه با هر شماره دیگری تحت عنوان سینا، تخلف و سوء استفاده از نام برنامه سینا است و در صورت دریافت چنین پیامی، جهت پیگیری قانونی آن را به info@sinaapp.ir یا 982166420096+ داخلی 113 اطلاع دهید. شماره 30005883333335 یک سامانه ارسال پیام کوتاه است که وضعیت ثبت قرار ملاقات ها، پرداخت ها و یادآوری های قرار ملاقات را به اطلاع بیماران و پزشکان می رساند و امکان دریافت پیام های شما از طریق آن وجود ندارد.






سیاست های رعایت حریم شخصی

سینا متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوری های مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن نحوه استفاده شما از برنامه را توسعه می دهد. در واقع، شما با به کارگیری برنامه سینا، رضایت خود را از سیاست های رعایت حریم شخصی به ما نشان می دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق خدمات سینا، مانند کدها، متن، گرافیک، لوگو یا آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال شرکت نوآوران سلامت گستر شریف محسوب می شوند و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار این شرکت است که هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت نوآوران سلامت گستر شریف محفوظ می دارد. علاوه بر این، اسکریپت ها و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار این شرکت بوده و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران بیمار مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست پزشکان، خدمات ارائه شده توسط هر پزشک و اطلاعاتی که هر پزشک به خواست خود فراهم آورده، هستند اما هیچ نوع کاربری اعم از بیمار، منشی، نوبت گیرنده یا پزشک، مجاز به هرگونه دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، استفاده از روش های داده کاوی، روبات یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سینا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و کلمه عبور خود هستند و تمامی مسئولیت‏ فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا کلمه عبور انجام می پذیرد، بر عهده کاربران است. از طرفی، کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند. همچنین، در صورت مفقود یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع پشتیبانی سینا (از طریق آدرس پست الکترونیکی info@sinaapp.ir یا شماره تلفن 982166420096+ داخلی 113) یا شرکت نوآوران سلامت گستر شریف برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع رسانی انجام نشده باشد، مسئولیت تمامی فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می شود بر عهده کاربر خواهد بود.

تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، وب سایت www.sinaapp.ir و شماره تلفن 982166420096+ داخلی 113 است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پست الکترونیکی، تماس تلفنی و ارسال پیامک با کاربران خود ارتباط برقرار نمی کنیم.






محتوا

سینا در راستای ارائه تمامی خدمات خود، نهایت تلاش و دقت را به کار‏ می گیرد و به منظور تولید محتوا در بخش دانستنی های سلامت، از منابع و مراجع اصیل و نیز پزشکان معتبر و دارای گواهی استفاده می نماید. همچنین، این برنامه شامل بخش هایی برای ارائه نظرات کاربران در مورد مطالب ارائه شده و تجربه بیمار به هنگام ملاقات با پزشک است. شما به عنوان کاربر توافق می کنید در نهایت صداقت و رعایت عدالت از این بخش ها استفاده کنید.






نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در نرم افزار سینا، اشتراک گذاری تجربه بیماران از نحوه دریافت خدمات از پزشک مورد نظر است. بدیهی است بخش نظرات نرم افزار سینا با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چارچوب شرایط و قوانین و پس از مراجعه به پزشک، نظرات خود را در مورد خدمت ارائه شده به وی به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را در مورد پزشک مورد نظر مشاهده کند. بدیهی است در صورت عدم رعایت قوانین سینا در نظرات کاربران، این نظرات تأیید نمی شوند و در نتیجه در قسمت نظر شما نمایش داده نمی شوند. نرم افزار سینا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران به هیچ وجه به معنی تأیید محتوای نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می شود نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.


شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران:

  1. فارسی بنویسید و از صفحه کلید فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  3. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف و تجربه شخصی شما باشد. مزایا و معایب به صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین شده درج شوند. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ نمایی مزایا یا معایب خودداری کنید.
  4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایا را در کنار هم بررسی کند.
  5. با توجه به تفاوت و تنوع پزشکان، لازم است نقد و بررسی با توجه به پزشک مربوطه صورت گیرد؛ نه به صورت مطلق.
  6. جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سؤال کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سؤال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  8. کاربران ارسال کننده نظر موظفند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تأیید نشدن نظر کاربر می شود.
  9. قسمت نظرات، با تالارهای گفت و گو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چارچوبی که حالت بحث و گفت و گو دارند، تأیید نخواهند شد.
  10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  11. در نظرات خود، از بزرگ نمایی یا اغراق درباره قوت ها یا ضعف ها خودداری کنید. بدیهی است هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد.
  12. با توجه به مسئولیت نرم افزار سینا در قبال لینک های موجود در آن، نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت های دیگر و درج پست الکترونیکی یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کنید.
  13. تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با پزشک مورد نظر باشند؛ لذا بحث های متفرقه و غیر مرتبط را مطرح نکنید.
  14. کاربران می توانند نقد خود به هر بخش از نرم افزار سینا را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ گونه نقدی درباره نرم افزار سینا یا خدمات آن را در قسمت نظرات پزشک ننویسید.
  15. توجه داشته باشید، مسائلی که از آن ها اطمینان ندارید را به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین، از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن جداً خودداری نمایید.
  16. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان مفید باشند؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید.
  17. لازم است نظرات خود را از نظر نگارشی به صورت صحیح ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا حد ممکن خودداری نمایید. استفاده از ادبیات نوشتاری مناسب و قابل نمایش، لازمه تأیید نظرات کاربران است.





سیاست قیمت‏ گذاری

سیاست قیمت گذاری در سینا مبتنی بر اصول کاربر- مداری و احترام به حقوق کاربران اعم از بیمار، منشی و پزشک است. سینا خود را ملزم به رعایت حقوق شخصی کاربران می داند و خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

قیمت های تعریف شده برای خدمات پزشکی قابل ارائه در سینا، بر اساس تعرفه های متداول و با توجه به بیمه های مختلف قرار داده شده است. قوانین مربوط به کاربران اعم از بیمار، پزشک و منشی برای عضویت و استفاده از خدمات سینا به شرح زیر هستند:






قوانین بیمار و یا نوبت ‏گیرنده

قوانین عضویت

  • عضویت بیمار یا نوبت گیرنده در سینا و استفاده از خدمات ارائه شده در این برنامه، کاملاً رایگان است و هزینه دریافت شده، تنها هزینه ویزیت پزشک مورد نظر از بیمار است.

قوانین اخذ نوبت

  • در سینا ار نظر هزینه سه نوع نوبت وجود دارد:
    • نوبت رایگان: این نوبت تنها به صورت نهایی ثبت می شود. هر بیمار تنها می تواند یک بار یک نوبت رایگان از یک پزشک را ثبت کند. جهت ثبت دوباره همان نوبت رایگان، بیمار باید منتظر سپری شدن زمان نوبت باشد یا آن نوبت را لغو کند.
    • نوبت با پرداخت حضوری هزینه: در این حالت، بنا به نظر پزشک هزینه نوبت به صورت حضوری در مطب، کلینیک یا بیمارستان پزشک دریافت می شود. بنابراین بیمار هیچ هزینه ای به صورت آنلاین پرداخت نمی کند.
    • نوبت با پرداخت آنلاین هزینه: در این حالت، بیمار می تواند در ابتدا نوبت خود را ثبت موقت کند. ثبت موقت تنها سه ساعت اعتبار دارد و در صورتی که بیمار در این سه ساعت هزینه نوبت خود را به صورت آنلاین پرداخت نکند، آن نوبت به صورت خودکار لغو می شود.
  • هر بیمار یا نوبت گیرنده می تواند با انتخاب پزشک، خدمت، زمان و روز مورد نظر و با توجه به نوع هزینه و پرداخت مبلغ ویزیت، نوبت دلخواه خود را از طریق سینا دریافت کند.
  • کاربر نوبت گیرنده امکان اخذ نوبت برای دیگری را دارد اما امکان واگذاری نوبت خود به شخص دیگر را ندارد.
  • در صورت لغو نوبت ثبت شده، امکان اخذ نوبت جدید برای بیمار یا نوبت گیرنده امکان پذیر است. البته، توجه شود قبل از لغو نوبت، قوانین لغو نوبت به طور کامل مطالعه شوند.
  • در صورتی که هزینه بیمار یا نوبت‏ گیرنده به صورت آنلاین پرداخت شود، این هزینه تنها بابت ویزیت وی است که با در نظر گرفتن نوع بیمه و احتساب فرانشیز، مبلغ قابل پرداخت محاسبه می شود.
  • در صورت مغایرت داشتن بیمه ثبت شده توسط بیمار و یا نوبت گیرنده در سینا با دفترچه بیمه ارائه شده، و یا فاقد اعتبار بودن دفترچه، بیمار یا نوبت گیرنده باید هزینه ویزیت را در روز مراجعه به صورت آزاد پرداخت کند.
  • بعد از ثبت نوبت از دریافت کد رزرو سامانه اطمینان حاصل بفرمایید. در صورت عدم دریافت کد رزرو با پشتیبانی سینا تماس بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ثبت یا لغو نوبت، پشتیبانی سینا برای رفع مشکل و هرگونه راهنمایی آماده پاسخگویی است. پزشک، مجموعه مرکز درمانی، منشی، مسئول بخش پذیرش، مسئول بخش صندوق، مسئول بخش حسابداری و کارمندان مرکز درمانی مسئول رسیدگی به هیچ یک از مشکلات احتمالی سامانه نیستند.
  • به همراه داشتن دفترچه بیمه معتبر و کد رزرو به منظور تأیید نوبت ثبت شده در سینا در روز مراجعه الزامی است.
  • ساعت کار پزشکان و مراکز درمانی توسط خود پزشک/ منشی تعیین می شوند. لذا سامانه هیچ مسئولیتی در قبال عدم حضور پزشک در تاریخ و ساعت نوبت دریافت شده توسط کاربر ندارد.
  • نوبت دهی تنها مربوط به دریافت نوبت برای انجام خدمات ارائه شده توسط پزشک است و در حال حاضر شامل نوبت آزمایش ها و سونوگرافی و سایر اقدامات پاراکلینیکی نمی شود.
  • توجه شود هرگونه کد تخفیف یا طرح تشویقی استفاده از سامانه بر اساس میزان و نوع استفاده کاربران از سامانه به طور خودکار محاسبه و از طریق پیام کوتاه به کاربران ارسال می شود. هر کد تخفیف یا طرح تشویقی ارسال شده دیگری خارج از پیام کوتاه با شماره 30005883333335 به نام شرکت نوآوران سلامت گستر شریف فاقد اعتبار است.





قوانین لغو نوبت

  • در صورت لغو نوبت از پزشک یا بیمار، هزینه لغو (طبق جدول نحوه لغو نوبت)، هزینه انتقال وجه و هزینه پیامک آن از طرف لغو کننده کسر خواهد شد.
  • در صورت لغو نوبت از سوی پزشک به شماره موبایل ثبت شده اطلاع داده خواهد شد و کلیه مبلغ به فرد بازگردانده خواهد شد.
  • در صورتی که بنا بر هر دلیلی بیمار یا نوبت گیرنده قصد لغو نوبت ثبت شده خود را داشته باشد، می‌تواند پس از ورود به صفحه حساب کاربری و در قسمت «نوبت های من- نوبت های ثبت شده نهایی»، نوبت مورد نظر خود را لغو کند.
  • رویه بازگشت مبلغ نوبت های ثبت شده با پرداخت آنلاین پس از لغو نوبت به صورت زیر است: مبلغ قابل استرداد در اعتبار کاربر ذخیره می شود و در زمان دلخواه کاربر می تواند درخواست واریز تمام اعتبار یا بخشی از اعتبار خود را ثبت کند تا حداکثر پس از 48 ساعت پس از ثبت درخواست، اعتبار از حساب کاربری به حساب بانکی اصلی انتقال داده شود.
  • مبلغ قابل استرداد به کاربر برای نوبت های ثبت شده آنلاین، بر اساس زمان انجام عملیات لغو محاسبه می شود:
    • در صورتی که کاربر لغو نوبت خود را بیش از 48 ساعت مانده به ساعت 8 صبح روز نوبت انجام دهد، کل مبلغ پرداختی بابت خدمت به اعتبار کاربر در سامانه برگردانده می شود.
    • در صورتی که کاربر لغو نوبت خود را در بازه 48 ساعت مانده به ساعت 8 صبح روز نوبت انجام دهد، از مبلغ پرداختی بابت خدمت، 15% درصد کسر شده و بقیه مبلغ به اعتبار کاربر در سامانه برگردانده می شود.
    • در صورت لغو نوبت در روز نوبت یا در صورتی که از زمان نوبت خدمت گذشته باشد و کاربر به هر دلیلی به پزشک مورد نظر مراجعه نکرده باشد، نوبت به صورت خودکار لغو شده به حساب می آید و با توجه به سیاست کاری پزشکان، هیچ بخشی از مبلغ پرداخت شده توسط بیمار برای این نوبت به اعتبار وی در سامانه برگردانده نمی شود.

قوانین لغو نوبت (نوبت اخذ شده توسط بیمار)


لغو در بیش از 48 ساعت مانده تا ساعت 8 صبح روز نوبت بازگشت کل مبلغ پرداخت شده به بیمار.
لغو در بازه 48 ساعت مانده تا ساعت 8 صبح روز نوبت بازگشت %85 مبلغ پرداخت شده به بیمار.
لغو پس از ساعت 8 روز نوبت هیچ مبلغی به بیمار بازگردانده نمی شود.
عدم حضور در مطب پزشک در زمان نوبت هیچ مبلغی به بیمار بازگردانده نمی شود.

تبصره: در صورت لغو نوبت از پزشک یا بیمار، هزینه انتقال وجه و هزینه پیامک آن از طرف لغو کننده کسر خواهد شد.






قوانین پزشک

  • درج اطلاعاتی مانند سوابق شغلی، خدمات قابل ارائه، برنامه حضور در مطب و ... توسط شخص پزشک در برنامه پزشک سینا امکان پذیر است.
  • در صورت درخواست از سوی پزشک امکان درج اطلاعات مربوط به وی در برنامه سینا توسط بخش پشتیبانی وجود دارد. بدین منظور، اطلاعات باید به آدرس پست الکترونیکی info@sinaapp.ir ارسال و مراتب موضوع از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی پیگیری شوند. مسئولان مربوطه اطلاعات را با مسئولیت پزشک در پروفایل پزشک قرار خواهند داد.
  • مسئولیت صحت اطلاعات ارسال شده برای قرارگیری در برنامه سینا، اعم از اطلاعات وارد شده از طریق واحد پشتیبانی یا خود پزشک بر عهده پزشک است.
  • در صورتی که پزشک از اتباع خارجی باشد و به استفاده از سامانه تمایل داشته باشد، باید کپی پاسپورت معتبر و پروانه طبابت خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی info@sinaapp.ir در اختیار پشتیبانی شرکت قرار دهد تا امکان ثبت نام وی در سامانه فراهم شود.
  • در صورت لغو نوبت از طرف پزشک هیچ هزینه ای از بیمار کسر نمی شود.





قوانین منشی

  • هر منشی می تواند با دریافت کد جذب از پزشکان مختلف و وارد کردن آن در قسمت پزشکان سامانه، منشی چند پزشک باشد. کد جذب تولید شده توسط پزشک حداکثر 48 ساعت اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده آن توسط منشی، پزشک باید کد جذب جدیدی تولید کند.
  • منشی می تواند با توجه به سطح دسترسی اعطا شده توسط پزشک به وی، به بخش های مدیریت مطب، مدیریت خدمات، مدیریت زمان های حضور پزشک در هر مطب، مدیریت نوبت ها و مدیریت امور مالی دسترسی داشته باشد. این دسترسی ها توسط پزشک در هر زمان و برای هر مطب قابل ویرایش هستند.
  • مسئولیت صحت اطلاعات ارسال شده و تمامی فعالیت های انجام شده توسط منشی به هر بخشی از سامانه با توجه به سطوح دسترسی اعطا شده توسط پزشک، بر عهده منشی و پزشک است و سینا هیچ مسئولیتی در قبال عدم صحت هرگونه اطلاعات و انجام هرگونه تراکنش و فعالیتی توسط منشی ندارد.





قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نرم افزار سینا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.